der Hass.

de ruxandra


f34b55a139f54565b35b6c3dddddc85b

Te urăsc pentru toate contururile tale care nu seamănă cu ale lui. Te urăsc pentru toate contururile tale care seamănă cu ale lui.

De aia eu cred că oamenii iubesc o singură dată. După ce iubim o dată începem să urâm pe toată lumea care încearcă să ne fie și nu știe cum, îi urâm pe cei cărora vrem să le fim, pentru că nu vrem să ne mai împărțim cu nimeni.

Te urăsc pentru că nu știi să-mi dai fără să-ți cer, pentru că nu știu cine ești, nu știu cine vreau să fii, nu știu să te caut. Te urăsc pentru tot ce n-am să aflu despre tine, pentru tot ce voi găsi în tine și nu se va potrivi cu ce-am găsit în mine până acum. Te urăsc pentru tot ce-am să-ți greșesc, pentru tot ce n-am să pot să-ți dau, pentru o dimineață în care n-ai să știi să mă lași să plec, pentru când n-ai să știi că trebuie să mă convingi să rămân.

Te voi urî pentru că vom încerca să ne arătăm unul celuilalt că suntem diferiți de cei a căror căldură încă ne doarme pe pernă și după o vreme ne vom arăta că suntem exact la fel.

Te urăsc pentru că nu vei ști că în unele zile vei deveni transparent și vei lăsa poveștile de care eu mă ascundeam(după ce mă voi fi chinuit să te așez între mine și ele) să mă găsească. Te urăsc pentru că de multe ori nu va fi vina ta, te voi urî mai tare dacă-ți vei cere iertare pentru greșeli care nu-ți vor aparține. Te voi urî pentru că nu vei ști să te amesteci în obișnuința mea, pentru că nu pot iubi altceva și la fel nu există. Te voi urî pentru că vei vrea să-ți explici neînțelesul din mine, pentru prima dată când vei încerca să mă iei de mână și eu n-am să știu cum să fug mai repede, te voi urî pentru că în clipa aia am să rămân deși nu am să vreau ceva mai mult decât să plec.

Te voi urăsc pentru tot ce vei face mai bine decât a făcut-o altcineva. Te voi urî pentru că-mi vei spune că merg prea repede pe stradă, pentru că vei asculta muzica prea încet, pentru fiecare de ce, pentru fiecare trebuie iar la primul totdeauna,  te voi urî pentru că n-ai să înțelegi de ce plec. Te voi urî mai mult cu fiecare substantiv, cu fiecare altă parte în care nu mă voi afla atunci când voi fi cu tine. Te urăsc pentru că vei încerca să dai răspunsuri la întrebări care te roagă să taci.

Te voi urî cât pentru toți cei care i-aș fi putut urî în locul tău. Te voi urî cum n-ar putea sa o mai facă alta,

te voi urî atât de bine…încât tu ai să-ncepi într-o joi la 5 să mă iubești.

 

