àproposdutemps

de ruxandra


100dbf4ea801077dd8b0ee8fc6e20948Și dacă ne-am închide între pereți fără ferestre cum mi-ai putea arăta noaptea dintre azi și mâine? Cum ar veni toamna fără să-mi arăți frunze galbene? Cum ar mai trece timpul dacă ne-am uita ceasurile acasă? Cum am îmbătrâni dacă n-am avea lumină să ni se vadă chipurile cum obosesc?

Ți-aș spune că pentru fiecare om o oră înseamnă altceva, că numai pentru clepsidre timpul trece la fel, că eu măsor timpul în așteptări, iar pentru mine încremenirea asta n-a durat deloc.

Spunem că timpul trece peste noi, de parcă oamenii ar fi statui, dar cred că noi alergăm deasupra lui, noi îl lăsăm în urmă și noi îl fugărim.

N-are rost să ținem timpul pe loc, trebuie noi să știm când nu mai e nevoie să ne grăbim, pentru că într-o noapte poți visa o viață întreagă, pentru că în câteva secunde poți să-ți amintești fericiri întregi. 

…și probabil secretul este să nu mai privești acele cum amețesc pe cadrane și-atunci n-ar putea să mai numere toată distanța care ne-a mai rămas. Dar eu nu știu cum să sting lumina.

 

